יוצרים חרדיים? יש לכם פורום

יוסי אשר No Comments on יוצרים חרדיים? יש לכם פורום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פורום תרבות כהלכה שפועל למקצע את תחום התרבות התורנית מאפשר ליוצרים החרדים להציג את יצירותיהם ופעילויותיהם למנהלי הפעילות במתנ"סים ובמוסדות החינוך ובכך להגדיל את פעילותם. בימים אלו נערכים במוסדות החינוך ובמתנ"סים העירוניים לקראת פעילויות הקיץ המתוכננות.

בשונה משנים עברו בהם היה צורך לקבל שירותים מספקים שאינם משתיכים אל המגזר החרדי, זאת בשל מחסור גדול בשירותים בתוך המגזר החרדי, בשנים האחרונות חל שינוי לטובה וישנם ספקים ויוצרים רבים בקרב המגזר החרדי, כך שכבר אין צורך "לרעות" בשדות זרים. כיום, ישנן מגוון תוכניות והפעלות הנערכות על ידי אנשים מתוך הציבור החרדי ומתוך הקפדה יתירה על תכנים ראויים ועל גדרי ההלכה והצניעות.

נשות אברכים מוכשרות הצליחו בשנים האחרונות לייצר בין היתר מיצגים מרתקים, כמו גם הפעלות שונות, אשר רואיהן מביעים סיפוק רב מהתוצר ומרמתו המקצועית.

דא עקא, שרבים מהיוצרים מבינים בתסריטאות ובתוכניות אך לא בשיווק, ועבורם פורום תרבות כהלכה הפך להיות הכתובת האולטימטיבית למפגש עם מנהלי פעילות התרבות החרדית ומוסדות החינוך.

בנוסף לכך, פורום תרבות כהלכה מסייע לאמנים וליוצרים מול גורמים ממשלתיים כדוגמת מפעל הפיס ותרבות לישראל בהגשת בקשות למענקים ובהנגשת מידע אקטואלי.

כמו כן, הפורום מתפעל אינדקס נרחב הכולל מידע על מרבית האמנים והיוצרים החרדיים, בחלוקה לקטגוריות משנה, ובכך מאפשר למפעילי המרכזים הקהילתיים ובתי הספר לקבל מידע מסודר ומפורט.



0 תגובות